Klantenservice t mobile

14 november 2016

Posted in Helpdesk en Servicedesk

deklantenservice - klantenservice t mobileVoor je mobiele telefonie kun je kiezen uit heel veel verschillende aanbieders. Allemaal hebben ze zo hun eigen voor- en nadelen en meer informatie hierover kun je bijvoorbeeld krijgen door contact op te nemen met de klantenservice van t mobile, vodafone, kpn of een van die vele andere aanbieders. Je kunt je er zo van vergewissen wat de mogelijkheden zijn en wat voor jou de beste keus is. Natuurlijk hoef je hiervoor niet per se met de klantenservice van t mobile of een andere aanbieder in contact te gaan, je kunt de nodige gegevens vaak ook prima online vinden. Ieder bedrijf heeft tegenwoordig immers een website waarop je alles kunt vinden over de producten die je er af kunt nemen. Als je daar op kijkt, dan heb je alles direct voor je op het scherm staan en dat maakt het vergelijken met andere aanbieders vaak een stuk eenvoudiger. Het kan uiteraard wel zo zijn dat je na het bekijken van de tarieven en voorwaarden nog vragen hebt en dan is het natuurlijk verstandig om alsnog met de medewerkers van de klantenservice bij t mobile in gesprek te gaan. Voordat je een product afneemt, is het immers belangrijk dat alles voor jou helemaal duidelijk is, zodat je weet waar je voor betaalt.

Klantenservice t mobile voor klanten

Ben je al klant bij t mobile, neem je al mobiele telefonie bij hen af, dan zijn er natuurlijk andere redenen waarom je zou willen spreken met de klantenservice van t mobile. Het kan zijn dat je jouw abonnement aan wilt passen of dat je een vraag hebt over je beltegoed. Of dat je vragen hebt over levering van een product je besteld hebt. Hoe het ook zij, de medewerkers van de klantenservice bij t mobile kunnen je altijd verder helpen. Je kunt dan kiezen uit verschillende manieren om hen te contacteren. Een optie is natuurlijk om hen een mail te sturen, maar vaak moet je dan even wachten voordat je een antwoord krijgt. Een andere optie is gebruik te maken van de live chat, waarbij je meteen een medewerker te spreken krijgt. Ook kun je tegenwoordig via sociale media als Twitter en Facebook je vraag stellen, waar een webcare team klaarstaat om jouw vragen te beantwoorden. En uiteraard is de klantenservice van t mobile ook gewoon nog telefonisch te bereiken.

Verschillende telefoonnummers

Wil je bellen met de klantenservice van t mobile, dan is het goed om te weten dat zij verschillende telefoonnummers hebben. Je kunt kiezen uit de volgende opties:

  • 1200, alleen te bellen door klanten met hun eigen mobiel
  • 06 2400 1200, als je vanaf een vaste telefoon belt
  • 0800 7123, voor wanneer je klant wilt worden
  • 0800 7112, voor zakelijke klanten
  • 0800 8102, wanneer je nog geen zakelijke klant bent

Je hebt dus wel wat te kiezen en het is verstandig meteen het goede nummer te kiezen, zodat je ook zo snel mogelijk en zo goed mogelijk door een medewerker geholpen kunt worden. Net als bij andere helpdesks, is het ook bij de klantenservice van t mobile zo dat je eerst door een keuzemenu heen moet. Nu is er een handige website, De Klantenservice, die voor verschillende bedrijven, waaronder t mobile, het hele keuzemenu heeft uitgeschreven. Je kunt hier, naast de verschillende telefoonnummers van de klantenservice en de bijbehorende tarieven, dus ook meteen vinden welke opties je moet kiezen in het keuzemenu. Zo kun je hier heel snel doorheen navigeren en hoef je niet zo goed op te letten op het moment dat dit bandje afgespeeld wordt. Met De Klantenservice wordt het bereiken van de klantenservice van t mobile dus een stuk eenvoudiger!

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn